onsdag 1 oktober 2014

Hösten är här!

Wow, idag är det alltså den första Oktober! Vart tog alla månader vägen?? Vad hände med sommaren? Var den inte här nyss? Haha, det är lika bra det, för nu slipper man svettas varje dag och känna obehag! Hösten är så härlig. Det är inte för kallt, men inte heller för varmt. Det är precis lagom! Och det är så fint med alla röda löv. Ahh, nu kan man njuta av många kyliga och märka månader framöver! ;)


Jag var också på en mysig promenad igår! Då fick jag syn på en söt liten vildkanin som låg i gräset. Jag försökte närma mig den för att få en bättre bild på den med mobilen, men såklart så sprang den iväg hela tiden. Men jag lyckades få några okej bilder i alla fall.


Blir alltid så glad av att se vilda djur. :) En dröm är att bo i en mysig villa i skogen och få besök av olika djur i trädgården, som rådjur, rävar o.s.v. Det vore en häftig upplevelse!

Inga kommentarer: