fredag 10 oktober 2014

Idag kommer gubben hem ♥

Ikväll kommer gubben hem, wooh! Det kommer att bli skönt att ha honom hemma i säkert förvar igen! Vi har har smsat då och då och allt har gått bra med honom där, flyget och allt.

Igår så spelade jag lite allt möjligt. Det blev lite The Sims 4 och lite theHunter. Sedan lite annat som Tomodachi Life och Animal Crossing New leaf. Så jag var busy igår, haha. Sen har jag också ritat.

Lille söt-Lucy har dock väntat på att husse skulle komma hem. Hon satt i hallen och stirrade ut mot dörren och väntade och väntade för att sedan ge upp då ingen husse kom hem. Hon lär nog bli glad sen ikväll :). Han lär vara hemma vid midnatt ungefär.

Så idag hade jag tänkt mig att försöka bli klar med min bild som jag har ritat och sedan spela lite mer, haha. Jag tänkte också dra till ICA och köpa lite choklad! Sedan blir det bara att vänta!

Inga kommentarer: