måndag 24 augusti 2009

Äntligen blev dagen bättre :)

Fortsättningen på kursen kommer som tur inte vara så jobbig ändå! Och jag känner mig väldigt lättad! =D Vi kommer typ inte vara där alls, förutom en kort tid på Måndagen, Torsdagen och Fredagen. Sedan Tisdag och Onsdag är vi lediga, woohoo!! Och dem har även förbättrat med friskvården som jag hatade intensivt innan. Nu kommer vi inte ha de där äckliga grupp lekarna o.s.v. Nu kommer vi att få bestämma själv om vi vill simma, promenera eller styrketräna m.m. Och själv! Inga grupper! Wiee!! :D Såå glad! Och imorgon får vi redan vår social bidrag också! Och felet med min dator ligger nog inte i hårddisken, det verkar som det är själva mina minnen som det är nåt fel på. Vi är inte säker, men Micke ska kolla och fixa i alla fall :D Han är min Meckar Micke! <3 Vi får bara hoppas att min dator blir fixad så jag kan spela WoW och Sims 3 :)

Inga kommentarer: