fredag 7 augusti 2009

Festivalen!




Nu har vi kommit hem från festivalen :) Vilket är skönt trots allt...

Vi åkte dit runt åtta och där var redan en massa folk... Värst av allt fanns det en massa fjortisar... *hata* Men i alla fall, det var roligt :) Jag och Micke åkte radiobilar :D Men det var också det enda vi åkte, tyvärr :( Micke gillar inte att åka karuseller, och speciellt inte sådana som åker runt, vilket som fanns mest på festivalen. Men aja, jag hade i alla fall jättekul med radiobilarna :D Det dåliga med festivalen var dock att dem hade valt att ställa Rix FM scenen mitt på torget och sedan tivolit precis bredvid, vilket innebär att en jäkla massa människor stod i vägen och det var buller på max nivå, usch. Aja, efter radiobilarna gick vi vidare till dem här små stånden där man kan vinna priser. Micke försökte sig på en sådan här där man ska kasta bollar på burkar, men lyckades inte. Senare gick vi till en sådan där "klo-maskin" där man ska plocka upp gosedjur med en klo, och där fick han en nalle åt mig! :D <3 Sedan försökte Micke vinna fler men lyckads inte. Men det gör inget, en nalle räcker gott åt mig :)Senare gick vi runt lite bara, Micke köpte en kanderad äpple och senare fick jag en sockervadd, yumm! Efter det stack vi in på Hemmakväll och sen till Konsum för att köpa lite godis och senare hemmåt! Skönt att vara hemma igen :)









Min nalle jag fick! <3

Inga kommentarer: