fredag 21 augusti 2009

Regeringen kan dö! :(

Fan! Nu ska man visst återigen gå på det där äckliga bajskursen igen! Dammit! >_< Jag som trodde att det var slut för... ja... i alla fall på ett bra tag, men vi var typ lediga i två veckor, och så vipps fick vi en kallese ner i brevlådan igen... Fan va sur man blir! Måste vi verkligen lida igenom 4 veckor till av samma skit som förra gången?! Får verkligen ångest av det där :P Jag vet att det låter löjligt, att jag blir så till mig bara för att jag inte vill gå på en kurs, men sådan är jag! Jag har redan gått en sån kurs innan, och nu denna som jag gick på nyligen, och dem var typ exakt samma. Samma gamla prat om CV, personliga brev och ansökan bla bla bla. Enda som skiljde sig var det där dumam friskvården. Och nu måste man återigen tvingas med på en kurs som kommer att upprepa saker. *suck* Och sen när det är slut kommer vi att bli tvungen att gå på arbetsförmedlingens egna kurs... Åhhh!! T.o.m. en lärare sa till Micke att han inte tyckte att det var lönt för oss att gå på dessa kurserna. Men socialen sa idag att det var regeringen som bestämmer sådant och att vi måste med... Bleh! Hoppas vi i alla fall kan prata med läraren igen och se vad han säger, han kanske kan fixa nåt.

Oh well...

Inga kommentarer: