tisdag 25 augusti 2009

WoW: Cataclysm

Jahopp! Då var det dags för ännu ett nytt WoW expansion! Och denna gång rör det sig om... ja en kataklysm! Ingen ny värld denna gång (som i de två förra spelen) dock, men allt rör sig runt om den vanliga världen, alltså Azeroth. Draken Deathwing roar sig med att förstöra världen och andra gamla goda platser som man levlade runt på innan. Många WoW-spelare skriver hur mycket denna expansionen kommer att suga och att det blir hela tiden alldeles för lätt att spela bal bla bla. Men dem gnällde även när de två första kom också. Men ändå köper dem spelen, vilka idioter! :D Men men, jag tycker att denna expansion kommer lätt vara bäst av Burning Crusade och Lich King! Många nice ändringar och även tagit bort en massa onödiga saker. Men ändå nåt av det största ändringarna måste väl ändå vara de två nya raserna. Horden får Goblins och Alliance (som jag spelar) får Worgen (en varulvsliknande varelse). Och ja, ni flesta som känner mig kommer nog redan anta vilken ras jag kommer att spela, haha. Japp indeed, Worgen it is! Och nu ska folk inte komma och skrika till mig: "Jäkla furry fanatiker!!" För det första gillar jag inte furries, utan jag gillar vad man kallar dem "anthros". För mig är furries mer i stil med typ sexiga djur tjejer som ser nästan helt ut som en människa, typ helt orealistiska och såklart, big boobs, sleek and sexy och whatnot. Däremot Anthros är människoliknande djur, FAST mer realistiska, alltså, dem ser fortfarande ut som djur, dock att dom går upprätt som en människa, som en varulv helt enkelt :) So no furries for me please! Och för det andra, så älskar jag vargar och varulvar och vad allt som innebär. Och tycker det är kul att Blizzard äntligen har lagt in en spelbar varg :D

Kolla in Worgens här:

http://www.wow-europe.com/cataclysm/features/worgen.html

Coola...! *___*

Andra coola saker är att man kan äntligen flyga med sin flying mount i den vanliga världen! Woohoo! Har fan väntat på det länge nu!

Och en annan kul grej, som dock inte har något med den nya expansionen att göra, är att jag hittade denna NPC'n stående i en stad i WoW! Och det roliga är att hon heter Mona! Precis som min mamma heter, haha!

Inga kommentarer: