onsdag 5 augusti 2009

Idag fick Micke sin nya nätaggregat som han beställde igår! Eftersom hans förra pajade, och sen fick han låna min eftersom jag fick låna hans grafikkort då mitt inte funkade :) Och nu har jag äntligen fått min egen dator tillbaka igen, yay! Och vi ska även börja spela WoW igen! Kan det bli bättre?? :D

Igår köpte vi en ny sorts kattsand till Lucy eftersom hennes andra tog slut. Vi har alltid velat köpa den här lyxiga Everclean kattsanden, men det är som sagt lyxig är väldigt dyr... Så vi köpte en annan som också ser bra ut, tyo som Everclean fast billigare. Och den är också väldigt finkornig, den andra vi hade var rätt så grov. Men i alla fall, när Lucy fick syn på sin nya sand blev hon helt tokig. Jag vet inte om hon var glad eller sur på att vi hade köpt ny sand, men tokig blev hon i alla fall. Hon började skyffla ut halva sanden på golvet och senare blev hon helt flummig och sprang in i lådan och tokgrävde och hoppade ut igen och sprang runt i lägenheten som en raket, haha. Senare efter hon hade kissat i lådan började hon hoppa på sitt kiss i sanden av nån anledning. Alltså hon satt och kollade ner i kattlådan först, och senare hoppade hon rakt ner på kissklumpen under sanden. Har ingen aning varför hon gjorde sådär förr, men kul såg det ut :D Och idag har hon också flummat runt, grävt i lådan som en galning, sprungit runt i lägenheten och imorse fick hon helt plötsligt för sig att dra i sin matskål. Hon har aldrig nånsin gjort så förr, haha. Hon tog tag i skålen på något sätt och drog den lite så en massa vatten bara välte ut... *suck* Vilken Flum-Maja, haha :)

Just nu springer Micke runt och jobbar för fullt :D Han städar och fixar sin dator. Och jag sitter här och bloggar på! Det är skönt med en kille som kan städa och laga mat ;) Han syr även mina kläder, för jag är kass på sånt, hehe.



Lucy har en viss vana att glömma att stoppa tungan tillbaka in i munnen, haha.

Inga kommentarer: