söndag 2 augusti 2009

Igår var jag och Micke och kollade på två lägenheter som vi var intresserade av :) Det var en marklägenhet och en annan på tredje våningen, och båda låg på samma område. Vi båda var rätt sugna på marklägenheten, speciellt med trädgården som man fick med, och den på tredje våningen var mest en annan som vi inte tänkte så mycket på. Men vi kollade först på den på tredje våningen. Och jag måste verkligen säga: Wow! Det var verkligen nice! Väl i trapphuset kände jag mig skeptisk, jag hatar trapphus där det stinker rök... Men själva lägenheten var verkligen fin :D Det var väldigt stor också, för att vara en tvåa. Och den hade även en badkar! Woot! Jag har länge velat ha en lägenhet med en badkar! :) Lägenheten hade även en lagom stor balkong. Men ja, både jag och Micke var väldigt sugna på den lägenheten, fast att vi först var inställda på att få marklägenheten, haha. Senare vid fem-tiden gick vi och tittade på den andra lägenheten. Och jag måste säga att den var faktiskt inte så värst snygg, men den hade dock en väldigt stor trädgård, men nja, det känns bättre med en lägenhet på tredje våningen, slipper tjuvar och folk som kan glo in. Så vi hoppas på att få just den :) Och det får vi reda på fredag nästa vecka. Men Micke är väldigt säker på att vi får den, eftersom vi har mest kö-poäng. Så... ja, vi får se hur det går :)

Inga kommentarer: