onsdag 11 maj 2011

Benhinneinflammation :(

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen... Ska gå på ett möte om olika utbildningar. Men eftersom jag ska plugga så blir det ingen utbildning för mig. Men jag är ändå tvungen att gå dit...

Ska kanske träna efter det också... Är inte helt säker. Har glömt att skriva att när jag har tränat nu de senaste månaderna, så har det gjort väldigt ont i benen. Alltid när jag antingen springer eller går på löpbandet. Och jag har tydligen benhinneinflammation :( Jag har inte kollat upp det hos en läkare dock. Men jag kollade på nätet igår och läste fler med samma sak och allt stämmer bra in på mig. Jag får ont i smalbenen när jag går/springer. Och det räcker att bara gå i en liten stund så gör det jäkligt ont. Så tyvärr begränsar det min träning en aning :(

Om jag ska träna får jag ta och cykla istället för att göra något som belastar mina ben. Jag fick detta efter när jag hade sprungit länge på löpbandet. Sedan kände jag att det gjorde väldigt ont i benen. Men jag tänkte inte mer på det, trodde bara att jag kanske hade träningsvärk eller något liknande haha. Och nu när jag har tränat så trodde jag att det bara var mina ben som var väldigt otränade och därför tränade jag lite extra... *slår mig själv i pannan*

Aja, nu vet jag i alla fall, och ska inte överanstränga mina ben numera.

Så ja... det var inte så lyckat. Så nu kan jag inte direkt träna intensivt på ett tag :(

Inga kommentarer: