onsdag 4 maj 2011

Wooh gym!

Är tidigt uppe wooh!!!

Jag ska alldeles strax äta frukost och sen ska jag åka till gymmet :)! Tränade inte i Måndags så jag får träna lite extra idag ;)

Oh, igår satt jag och tänkte en massa... Tankar om framtiden och jobb o.s.v. Och när jag stod och diskade igår så tänkte jag: "Men... jag gillar ju att skriva. Så man kanske borde gå med i en skrivarkurs så man kan bli bättre på att skriva!" Haha, jag har alltid velat bli en författare. Men även om jag inte skulle bli det så är det alltid bra att bli bättre på att skriva :) Vem vet, man kanske skriver en bra roman som man senare skickar in till ett bokförlag och dem kanske gillar den och publicerar den! En annan tanke som också slog mig var att skriva barnböcker. Alltså bilderböcker! Eftersom jag gillar att båda rita och skriva så är det ju en bra kombination!

När jag kommer hem från gymmet och har städat och så, så ska jag kolla in lite skrivarkurser på nätet :)

Inga kommentarer: