onsdag 11 maj 2011

Hmm ont i vaderna?

Angående inlägget om benhinneinflammationen... Jag är inte helt hundra på om det är benhinneinflammation... När jag gick från Willys så gjorde sig smärtan påmind och det är i vaderna som det känns. Det liksom spänner och har sig, och när man har gått ett tag så gör det lite ont. Men när jag väl springer eller går i rask takt på löpbandet så gör det mer ont i vaderna plus smalbenen.

Hmmm...

Man kanske borde kolla upp det hos en läkare. Jag vill gärna kunna gå och träna utan att det gör ont. Och jag vill också även kunna gå vanligt utan att det gör ont.

Det kan vara så många orsaker... Dåliga gympaskor, för mycket ansträngning m.m.

Jag blir inte direkt trött när jag tränar, men jag måste avbryta min löpning när det gör ont, och det känns inte kul. Jag vill kunna träna utan något i vägen :(

Inga kommentarer: