måndag 2 maj 2011

Veckan har börjat om på nytt

Skulle egentligen dra till gymmet idag... Men eftersom helgen tog alldeles för snabbt slut så får jag förvandla Måndagen till en helgdag ;)

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen igen... usch. Ska dit relativt tidigt på morgonen för att prata om hur det har gått med jobbsökningen o.s.v. Längtar inte direkt...

Men aja! Ska försöka att inte tänka så mycket på det nu... Det går förmodligen bra imorgon... och så hoppas jag att hon inte skickar fler papper till mig. Bara på 3-4 veckor hade hon skickat tre papper. Har aldrig haft en handläggare som är så på mig. Hoppas att det bara var en slump att jag fick så mycket papper på en gång, alltså skickad på möten o.s.v.

Skulle egentligen sova vidare... men eftersom gubben har åkt iväg till praktiken och jag var klarvaken, så kunde jag likabra gå upp jag med. Yay! Han slutar på sin praktik om två veckor! Ska bli skönt att ha honom hemma igen! :)

Så nu ska jag äta frukost! Och sen ska jag nog kolla på en film kanske... eller spela. Ska faktiskt också kolla på lite olika utbildningar :)

Svårt att fatta att det redan är Maj! Sjukt! Känns ju som detta året redan har börjat! Snart är det väl julafton också ;)

Inga kommentarer: