onsdag 18 maj 2011

Urinvägsinfektion del 2

Jaha, imorse runt 05:56 typ, så vaknade jag av att jag var väldigt kissnödig. Gick upp och kissade och gick tillbaka till sängen och gosade in mig hos gubben. Men det kändes fortfarande obehagligt i blåsan så jag gick tillbaka för att kissa ut det sista. Men när jag skulle torka så märkte jag att det fanns blod på pappret. Första tanken som slog mig var mens, men jag hade nyligen haft min mens, så det var uteslutet. Och då föll det mig in... Min urinvägsinfektion hade förvärrats...

Gick tillbaka till sängen och berättade för gubben att jag kissade blod men han var alldeles för trött för att verkligen uppfatta vad jag pratade om, men jag klandrar honom inte. Klockan var ju trots allt sex på morgonen.

Jag kunde inte sova mer och jag började bli hungrig, så jag steg upp och satte på datorn. Sedan surfade jag runt på internet och läste om "blod i kiss".

Vi ringde sedan till vårdcentralen och jag ska dit för undersökning 15:30. Jag ska ta med mig lite kiss haha. Så jag fick kissa i en burk och ställa in den i kylskåpet.

Så nu är det bara att vänta... Och förhoppningsvis får gubben komma hem tidigare från jobbet så han kan passa Viggo medans jag åker iväg. Vill inte att han ska stå där och yla/skälla tills jag kommer hem.

Så hela denna morgonen har varit rätt ångestfylld. Har kissat en massa blod varenda gång jag har varit på toaletten. Såg hemskt ut... Så jag hoppas inte att det är något superallvarligt.

Annars idag ska gubben köpa en kamera! Min gamla är sååå gammal och sååå antik så man nästan kan kalla den för ett fossil. Digitalkamerors förfader! Den är från någongång i början av 2000. Typ en av de första digitalkameror. Så det ska bli kul med en ny en! Det är en Samsung ES28! Den ser mycket fin ut och tar bra bilder. Vilken ny kamera som helst är bättre än min gamla haha :)!

Så... nu ska jag ta och spela lite Dragon Age: Origins... så jag får lite andra saker att tänka på :)

Inga kommentarer: