onsdag 29 juni 2011

En mysig Onsdag

Vilka varma dagar vi har haft nu dessa dagar! Dock är det väldigt skönt i skuggan :)

Igår var vi på bio och såg "Super 8"! Den var riktigt bra och jag älskade det hela retrokänslan som man fick av filmen.

Jag orkar dock inte skriva om filmen, haha.

Och igår fick jag helt plötsligt ont i svanken. Det började då jag skulle bädda och helt plötsligt kände jag en molnande smärta i svanken. Och sen igår har jag haft ont :(

Kanske är en nerv som satte sig i kläm eller så är det kanske min stol som är dålig. Det mjuka underlaget är typ helt nerpressad så nu är det bara en hård träplatta. Är det är kanske inte så värst bra att sitta på. Borde skaffa en ny stol...

Så idag har det inte hänt så mycket... Var ute på en promenad med älsklingen och sen när vi kom hem åt vi jordgubbar! Så gott det var!

Sen har jag också spelat en massa theHunter. Idag släppte utvecklarna nämligen älgar i spelet! Älgar har jag längtat efter sedan jag började spela! Och idag fick jag äntligen jaga lite älg! Dem är riktigt aggressiva och jag har redan blivit attackerad två gånger idag haha.



Den älgen var den första som jag sköt :)

Så efter en massa jagande så ska jag spela lite The Sims 3!

Inga kommentarer: