söndag 19 juni 2011

Google Maps är kul!

Hoppas alla har en riktigt trevlig helg!

Själv har jag suttit uppe hela natten och ritat, haha. Jag ritar bäst på natten ;) Så jag höll på med tre olika bilder! Kanske lägger upp dem här sen :)

Sedan har jag såklart spelat en massa. Håller på att testa "The Sims 3: Generations" just nu. Det är kul och så, men är osäker på om det är något som är värt att köpa. Men det ska testas mer! Kanske slänger upp en mindre recension här på spelet :)

Gubben har suttit och spelat "Dragon Age: Origins" nu hela veckan, han kan inte slita ifrån sig, haha! Men jag klandrar honom inte :) Spelet är sjukt roligt och beroendeframkallande. Igår hade han ett litet dilemma med två av karaktärerna på spelet. Man kan ju ha relationer med de olika karaktärerna och för tillfället finns det två som är störtkära i gubbens karaktär. Men han var tvungen att avvisa killen (han spelar som tjej) för att sedan bli ihop med tjejen haha. Så nu sitter han inne i vardagsrummet och knarkar spelet för fullt ;)

Jag däremot sitter och leker runt i Google Maps för fullt! Med hjälp av Streetview så kan jag kolla in olika städer precis som om jag vore där. Riktigt coolt! Just nu kollar jag in Tokyo! Det är så coolt att se hur deras städer ser ut o.s.v.! Jag är helt fast i detta haha. Åhh det finns så måna städer jag ska kolla in! Varför har jag inte hittat det här förr? :D *lättroad*

Fortsatt trevlig kväll alla!

Inga kommentarer: